utorok 15. júla 2014

Second-hand sewing



photographs by vikky.salmon 

Vždy som obdivovala blog RecyVeci. Priznajme si, kto z nás asi nie. 
Už ako malá som so zatajeným dychom sledovala rôzne zahraničné relácie o tom, ako sa ručne vyrába to, alebo hento. Nikdy som netušila, kam tí ľudia chodia na nápady a o materiály už ani nehovorím. Vždy som si priala vedieť niečo také superské zhotoviť aj ja.
Keď som našla Dominikin blog, Bodkovo, moje srdce zaplesalo a ja som verila, že je tu nádej a neveziem sa v tom sama. Často krát som sa pristihla pri prezeraní super obrázkov na Pintereste a len tak som slintala, ako efektne vecičky vyzerajú. Avšak keď prišlo na fázu tvorenia, vecička sa vyrobila, použila, no na jej zmedializovanie času nebolo. Alebo mi to napadlo po funuse.
Avšak dnes, dnes je deň Dé, keď som si svoj sen tak celkom splnila. Premenila som sekáčové oversized nohavice na ruksačik. Pre jednu dievčinu môjmu srdcu milú.
Priznám sa, mal z toho byť neskutočne vypimpovaný, meagasupernafotený post. Hádajte čo? Baterka na foťáku bola vybitá. Batery hes džast arájvd. Nič také sa teda nekonalo, ale tu je aspoň výsledok.

Končím túto ódu na DIY blogeríny a smekám klobúk pred ich trpezlivosťou.
Vždy som si priala vedieť tak krásne upravovať fotky ako vy, vedieť pridávať popisy.
Možno raz.
Čary, asi tak by som to nazvala.
Možno raz budem vedieť čarovať.



15/07/2014 xxx

4 komentáre:

  1. jeeeejha.ty si riadna sikulka, ten ruksacik je krásny..a pásiky to je moje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pásikavé, telom aj dušou, to sme viaceré. Námorníčky, plachtiace sa letom :) xxx

      Odstrániť
  2. ♥♥♥ fotky aj ruksačik sú presne ako majú byť, a lá salmonreindeertalks:)

    OdpovedaťOdstrániť