streda 3. decembra 2014

Postcards



postcards by vikky.salmon

I remember making cards to be a project we did ever since.
It would always be my little home project to complete.
And once I learnt to write, I would be asked to fill them as well.
Put adresses on the envelopes.
And off they go! 

I wish I had the ability to see the reaction they provoke in their recipients.
Ever thought of it?

xxx

Vianočné pohľadnice sa u nás vyrábali odjakživa na kolene. V teple domova.
Každý rok ich mám na starosť, a mrzí ma, ak ich náhodou nestihnem.
Keď som sa naučila písať, začala som do nich aj veršíky čarbať.
Zabalím do obálky, napíšeme adresy a vyšleme na vandrovku.

Keby som tak mala raz možnosť vidieť oči človeka v momente, kedy dopis od nás otvorí.
Premýšľali ste nad tým?

*Kedykoľvek otváram balíček, prajem si, aby to jeho odosielateľ videl. Možno aj vidí...



03*12*2014

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára