pondelok 1. decembra 2014

shades of salmon



illustrations by vikky.salmon

I thought I lost the sense of finding beauty in small things.
But it seems to me, that it has somewhat just fallen asleep, taken a nap and is slowly waking up.
And what do you do, once you wake up?
You wanna play.
Play as if you were a kid.
Decko, that is what a kid is called in Slovakian.
Decko is what my family calls me. 
No time to even tell a long story short.
Maybe one day.
But what I can tell you is that I am a DECKO.
I treat art as a game.
Media are my toys.
Som DECKO.
As simple as that.

Decko, that can´t wait to hear these playfull people live.

xxx

Zdalo sa mi, že cit pre hľadanie krásy v malých vecičkách som stratila.
Našťastie si len dal šlofíka, pospal si a teraz sa pomaly prebúdza.
A čo urobí/š/ keď ráno vstane/š/ z postele?
Chce/š/ sa hrať. A netvrď mi, že nie.
Decko, tak ma doma volajú.
Nejdem vám to tu rozoberať. Jednoducho to je tak.
Možno jedného dňa.
Môžem len povedať, že som DECKO.
Umenie je hra. Ja ho tak beriem.
Výtvarné pomôcky a techniky sú len hračkami.
Babrem sa s nimi.
Som DECKO.
Je to také jednoduché, ako to znie.

Decko, ktoré sa nevie dočkať, kedy si vypočuje tieto energické osôbky naživo.



01*12*2014

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára