utorok 3. septembra 2013

Enter the murky waters


sketch by vikky.salmon

A few days ago, I have found a note in my diary saying to myself:
"I like to discriminate the unknown. Need a kick, to peek at it. I may miss lots of great things. 
Don't discriminate! Enter the murky waters..."
Portraits, pencils, all portrayed above is completely new to me. Trying to adjust my line to suit the curves of a human being. Mixed with strong dynamic lines and somehow on the edges fading away into the unknown.
Not perfect, I know, but a step forward. 
It is good to take a step somewhere you've never been before. To a new destination.
And keep in mind: "Don't wait until you know who you are to get started." (Austin Kleon)
Get on with it! 

***

Pred pár dňami sa mi podarilo nájsť krátku poznámočku v notesíku, adresovanú samej sebe:
" Rada diskriminujem neznáme. Potrebujem dobre nakopnúť, aby som sa na to kukla. Je možné, že mi ujde veľa zaujímavých vecí. Neodsudzuj! Vstúp do tých nie práve čírych vôd..."
Portréty, ceruzky, všetko to hore je pre mňa novinkou. Snažím sa skrotiť tie moje čiary do ľudskej podoby.
Iné sa zase strácajú a utekajú do neznáma. 
Nič dych vyrážajúce, viem. Čo už. Pre mňa krok mimo, ale v tom dobrom zmysle.
Je fajn vkročiť niekde, kde ste ešte neboli, ba cítite sa neiste. 
A, čitateľ drahý, pamätaj:"Nečakaj s prácou na to, pokým zistíš, kým si. " (Austin Kleon)
Tak a do roboty!


03/09/2013 xxx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára