štvrtok 26. septembra 2013

HB


sketch by vikky.salmon

Exactly today, has come the cliche day. Me and the blog are celebrating its first year!
A few things have changed and I could go on to list how...It is my creative space, where I share my little experiments.I upload at moments that make me feel like is the thoughts, words, or the works worth sharing.
And that's how it will go on further...

P.S.: Funny enough, I was considering the time when I started the blog, but never really got to check it.
Today, I finally reminded myself and ended up finding the big news!

P.S.2: Thanks for all the support :)

***

Presne dnes, nadišiel deň "Dé". Oslavujeme svoje prvé narodeniny!
Dosť vecí sa pomenilo a ja by som ich tu mohla všetky listovať, avšak...Toto je môj kreatívny priestor, kde sa delím so svetom o svoje experimenty.Pridávam vtedy, keď sa mi zdá, že to má zmysel.
A teším sa, ako sa to tu bude rozvíjať ďalej...

P.S.: Zaujímavé je, že som sa o dnešných narodeninách dozvedela náhodne.
Už dlhšie som plánovala skontrolovať "dátum narodenia", no nejak som sa k tomu nedostala.
A dnes, prekvapila som samú seba!

P.S.: Ďakujem Vám za všetko :)




26/09/2013 xxx

1 komentár: