nedeľa 22. septembra 2013

Faces


drawign by vikky.salmon

Lately I have been working on the project called faces - although in a completely different media.
I am exploring the world of promarkers and will soon settle down mixing it with paint.
I can't wait...I seem to be getting more and more excited.
Meanwhile, sitting at home by myself, I have decided to do a pencil drawing. 
A medium I was always slightly ignoring and a matter I never felt too comfortable at.
As time passes, so do we....

***
Posledne pracujem na jednom projekte o tvárach. Používam však úplne odlišné prostriedky. 
Skúšam čo sa dá dokázať s promarker-ami, no už teraz sa neviem dočkať, kedy ich zmixujem s akrylovou farbou. Zdá sa mi, že sa na to čím ďalej, tým viac zmotávam. 
Medzičasom, tráviac večer pri mojom všetkosatudáspraviť stolíku, pustila som sa do kreslenia ceruzkou.
V minulosti som sa jej stále nejak chcela vyhnúť a tvárí som sa tiež najradšej nechytala.
Ako čas plynie, my sa meníme...
Diametrálne.


22/09/2013 xxx

1 komentár: