štvrtok 8. októbra 2015

Jabĺčka v župane


illustration by vikky.salmon

It's been two years since I have last analysed a poem. With her.
It's been a year since I have last created a folder. With illustrations.
It hasn't been even a week since I have left home and I am back. With them.

When I'm home, eating breakfast in silence doesn't happen.
And switching on the radio, the tune that came out first,
was that of a band whose concert I'm going to tonight.
And these apples have fallen off the trees surrounding the venue.

Circle coming full.

xxx

Sú tomu dva roky, čo som naposledy analyzovala báseň. S ňou.
Je tomu rok, čo som naposledy vytvorila priečinok. S ilustráciami.
Nie je tomu ani týždeň odkedy som odišla z domu a som späť. S nimi.

Keď som doma, neraňajkujem v tichu.
Ako som tak zapínala rádio, noty, ktoré z neho vyšli ako prvé, 
boli autorstva kapely, na ktorej koncert večer idem.
A tieto jabĺčka opadli z okolitých jabloní klubu.  


08102015

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára