streda 7. októbra 2015

Planned for

Today, I read, in a magazine, of a photographer's work to be exhibited in real life, 
but to also be updated online.
To make it available for the whole wide public, within the reach of a click.

I shot album pages. Ones, I would love you to be able to flick through.
I used to scan all of my analogue shots and upload them here,
but realised, they are missing the real substance.
In order to convey it, I am attaching these.
Not all, just certain, a little less personal, sights.
Ones I want you see.
Remember.

Filter!

xxx

Dnes som v časopise čítala o zbierke fotografií istého pána fotografa,
ktorá bude vystavená naživo v galérii,
ale taktiež nahratá na internet.
Pekne celej širokej verejnosti pod zub.

Odfotila som strany albumu. Strašne by som si priala, aby ste nimi mohli listovať.
Zvykla som zenitovky skenovať a neskôr ich tu uverejňovať,
ale uvedomila som si, že im chýba to čosi.
V snahe odkomunikovať to niečo, pripájam tieto.
Nie všetky, nie celé, iba niektoré, menej osobné, pohľady.
Tie, ktoré chcem, aby ste videli.
Pamätaj.

Filtruj!















photographs photographed by vikky.salmon


07102015

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára